Reklamačný Protokol
LINK PRE STIAHNTIE: reklamacny_protokol_sk
Príloha č.1 k Reklamačnému poriadku
REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Poskytovateľ:
Wallis PRO s.r.o.
tel.: +421 911 772 911 e-mail: info@grilo.sk URL: www.grilo.sk Po - Pia: 08:30 – 16:00 hod.)
|
Číslo reklamácie: |
Reklamujúci:
|
VEC: REKLAMÁCIA
časť I. - Vyplní reklamujúci:
1. Označenie reklamovanej Služby:
2. Popis vady tovaru a spôsobu akým sa vada prejavuje:
3. Dátum začiatku obmedzenia kvality poskytovaného tovaru:
4. Spôsob uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady*: - Odstránenie vady - Odstúpenie od zmluvy (vrátenie ceny) - Poskytnutie zľavy z ceny Služby - Výmena služby za inú
5. Kontaktné údaje reklamujúceho:
a/ kontaktná adresa:
b/ e-mail:
c/ telefónne číslo:
6. Ďalšie potrebné údaje:
a/ Spôsob akým bol tovar doručený
b/ iné:
7. Protokol o vybavení reklamácie ***: - žiadam doručiť poštou; - žiadam doručiť e-mailom; - prídem si vyzdvihnúť osobne do miesta uplatnenia reklamácie.
Podpis kupujúceho ….......................................
časť II. - Vyplní poskytovateľ služby:
- odstránenie vady - výmena tovaru - zľava z kúpnej ceny - vrátenie kúpnej ceny
- zaslané kupujúcemu poštou - zaslané kupujúcemu emailom - zaslané kupujúcemu spoločne s dokladom o vybavení reklamácie - prevzaté kupujúcim osobne dňa ….
Meno a priezvisko osoby, ktorá prijala reklamáciu ….......................................
V ….............................. dňa …..................
…............................................... podpis predávajúceho+pečiatka
Doklad o vybavení reklamácie č...................
Na základe informácií uvedených v reklamačnom protokole sme prijali Vašu reklamáciu tovaru. Vami uplatnená reklamácia bola vybavená nasledovne:
- odstránením vady tovaru dňa …... - výmenou tovaru dňa ….. - poskytnutím zľavy z kúpnej ceny vo výške ….. - vrátením celej kúpnej ceny - reklamácia bola zamietnutá z dôvodu:
Pri zamietnutej reklamácii: Tovar reklamovaný počas prvých 12 mesiacov od kúpy:
áno – Príloha kópia odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie nie – výrobok môžete zaslať na odborné posúdenie (uviesť komu a kontaktné údaje):
Poznámky (uviesť napr. akým spôsobom a kedy je možné tovar prevziať, kedy a ako bude poskytnutá zľava, vrátenie kúpnej ceny a pod.)
Doklad o vybavení reklamácie je:
- zaslaný poštou - zaslaný emailom - prevzatý kupujúcim osobne dňa ….
Podpis kupujúceho:
V …........ dňa........ …................................................ podpis predávajúceho+pečiatka
|
Poučenie:
Reklamujúci svojim podpisom súhlasí so všetkými údajmi uvedenými v tomto reklamačnom protokole, ako aj reklamačným poriadkom spoločnosti Wallis PRO s.r.o.
Ak sa na poskytovanej službe vyskytne vada, ktorú možno odstrániť, má Užívateľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. Poskytovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Poskytovateľ.
Užívateľ má právo odstúpiť od uzavretej zmluvy:
- ak ponúkaný tovar vykazuje vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne využívať ako tovar bez vady,
- ide síce o odstrániteľné vady, avšak Užívateľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady tovar riadne využívať; za opätovné vyskytnutie sa vady sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretí krát po jej najmenej dvoch predchádzajúcich odstráneniach,
- ide síce o odstrániteľné vady, avšak Užívateľ nemôže pre väčší počet vád tovar riadne využívať; za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstraniteľné vady, ktoré bránia riadnemu využívaniu služby,
- Poskytovateľ nevybaví reklamáciu v 30-dňovej lehote (v tomto prípade sa má za to, že ide o neodstrániteľnú vadu).
V prípadoch, v ktorých má Užívateľ právo od zmluvy odstúpiť, sa môže Užívateľ so Poskytovateľom dohodnúť o vybavení reklamácie výmenou reklamovanej Služby za inú.
Ak sa na ponúkanom tovare objavia iné neodstrániteľné vady, má Užívateľ právo na primeranú zľavu z ceny služby.
V …..........., dňa .............................. .............................................................
podpis reklamujúceho
*vyznačte, ktorý zo spôsobov uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady si uplatňujete (vyznačte len jeden spôsob)
**vyznačte, ktoré z uvedených dokladov prikladáte k reklamácii
***vyznačte, ktorý z uvedených spôsobov žiadate